Sabtu, 30 November 2013

Amirul Hadi Zainal - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

Amirul Hadi Zainal - Google Blog Search


<b>Amirul Hadi Zainal</b> - Google Blog Search

Posted: 19 Nov 2013 07:35 AM PST

URL Sumber Asal :-

<b>Amirul Hadi</b> Milik Pahang Atau JDT? | MalaysiaSensasi.Net

Posted: 10 Nov 2013 09:30 AM PST

Admin | 11/11/2013 |

Kedudukan bekas pemain kebangsaan, Mohd. Amirulhadi Zainal terus menjadi tanda tanya.

Meskipun terdapat laporan Mohd. Amirul telah menandatangani kontrak lanjutan selama dua tahun bersama Pahang, namun menurut Persatuan Bola Sepak Negeri Johor (PBNJ), pemain kelahiran Melaka itu masih berhasrat untuk beraksi bersama Johor Darul Takzim (Johor DT) musim hadapan.

Jelas Presiden PBNJ, Tunku Mahkota Johor, Tunku Ismail Idris Sultan Ibrahim, Mohd. Amirulhadi mendakwa dia masih belum menandatangani mana-mana kontrak lanjutan bersama Pahang.

"Saya tidak tahu apa status Mohd. Amirul ketika ini. Pahang mendakwa Mohd. Amirulhadi sudah menandatangani kontrak lanjutan bersama mereka namun (Amirul) memberitahu saya dia masih belum tandatangan mana-mana kontrak.

"Setahu saya, dia dan keluarganya memang berhasrat untuk datang ke Johor," kata Tunku Ismail pada sidang akhbar di Istana Bukit Pelangi, Johor Bahru semalam.

Akhbar sebelum ini melaporkan Presiden Persatuan Bola Sepak Pahang, Tengku Abdul Rahman Sultan Ahmad Shah meminta PBNJ melupakan hasrat untuk mendapatkan khidmat Mohd. Amirulhadi kerana pemain tengah terbabit telah menandatangani kontrak lanjutan bersama skuad Tok Gajah, dua bulan lepas.

Begitupun menurut Tunku Ismail, dia akan tetap hormati apa juga keputusan Mohd. Amirulhadi sama ada ingin menyertai Johor DT atau mahu terus bersama Pahang.

"Kalau sudah sah kekal bersama Pahang, saya hormati keputusan dia dan saya ucapkan selamat berjaya untuk dia dan pasukan Pahang," katanya.

Dalam pada itu, Tunku Ismail mendedahkan, pasukan Liga Premier Johor akan mula dikenali sebagai pasukan Johor Darul Takzim II (Johor DT II) bermula musim hadapan.

"Kita ada dua pasukan di bawah naungan PBNJ iaitu Johor DT dan Johor DT II. Kami telah menyerahkan permohonan ini kepada Suruhanjaya Sukan.

"Pasukan Johor DT II merupakan pasukan sokongan buat pasukan utama dan ia terdiri daripada majoriti pemain-pemain muda," katanya.

Jelas Tunku Ismail, tugas jurulatih Johor DT II untuk musim hadapan akan kembali digalas Azmi Mohamed.

Katogeri:

<b>Amirul Hadi Zainal</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Nov 2013 07:11 AM PST

URL Sumber Asal :-

<b>Amirul Hadi</b> Sarung Jersi JDT | MalaysiaSensasi.Net

Posted: 05 Nov 2013 04:21 AM PST

Admin | 11/05/2013 |

Dalam kesibukan meraikan kejayaan menjulang Piala Malaysia, pasukan Pahang dikejutkan dengan berita pemain tengah mereka, Mohd Amirul Hadi Zainal ditawarkan kontrak menyertai Johor Darul Takzim (JDT) musim depan. 

Walaupun kontrak pemain berkenaan bersama Persatuan Bola Sepak Negeri Pahang (PBNP) hanya akan berakhir bulan depan, tawaran menarik yang diterima dengan pelbagai kemudahan termasuk gaji lumayan mungkin sukar dilepaskan pemain itu. Lebih mengejutkan apabila nama pemain itu sudah disenaraikan dalam pasukan bertaraf bintang itu bersama beberapa muka baru yang ditawarkan kontrak. 

Banyak kenangan manis 

Amirul berkata, banyak kenangan manis sepanjang bersama skuad Tok Gajah bimbingan jurulatih Dollah Salleh, justeru menyebabkan dia masih tidak lagi dapat membuat keputusan muktamad mengenai hala tuju masa depannya. 

Katanya, walaupun dia ada menerima tawaran dari JDT, ia masih di peringkat awal kerana kontrak bersama PBNP masih berbaki hingga bulan depan dan mustahil perjanjian baru boleh dilakukan. 

"Hanya selepas kontrak dengan PBNP tamat, baru boleh saya umumkan keputusan saya. Ini bagi mengelak sebarang masalah selain mungkin mencetuskan rasa tidak senang mana-mana pihak," katanya. 

Katanya, hatinya masih sayangkan Pahang, lebih-lebih baru semusim bersama pasukan itu dan kemuncaknya apabila berjaya menjulang Piala Malaysia selepas menewaskan Kelantan 1-0 di Stadium Shah Alam, kelmarin. 

"Namun sebagai pemain saya perlu mengambil kira pelbagai perkara sebelum membuat keputusan sama ada mahu terus kekal bersama skuad Tok Gajah musim depan atau sebaliknya," katanya yang begitu bangga impian mendakap Piala Malaysia akhirnya menjadi kenyataan.

Katogeri:

BIODATA <b>AMIRUL HADI ZAINAL</b> | BIODATA BELIAU

Posted: 28 May 2012 10:32 PM PDT

[unable to retrieve full-text content]Add a comment. Sidebar. BIODATA BELIAU. FOLLOW TWITTER. LIKE FACEBOOK. Gajet.my. Amanz.my. ILLUSI OPTIK. BIODATA PABLO AIMAR. IKLAN : MALAYSIA U22 VS QATAR U22 2012. BINTANG DALAM ...

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Amirul Hadi Zainal

Copyright 2010 All Rights Reserved