Isnin, 21 April 2014

Amirul Hadi Zainal - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

Amirul Hadi Zainal - Google Blog Search


<b>Amirul Hadi Zainal</b> - Google Blog Search

Posted: 13 Apr 2014 07:16 AM PDT

URL Sumber Asal :-

<b>Amirul Hadi Zainal</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Apr 2014 07:40 AM PDT

URL Sumber Asal :-

Liga Malaysia 2014: <b>Amirulhadi Zainal</b> milik JDT

Posted: 26 Dec 2013 11:46 PM PST

Keputusan Amirulhadi Zainal untuk membuat u-turn dari Pahang ke Johor Darul Ta'zim mengakibatkan beliau didenda RM25,000 oleh FAM.

"YOL" akan bantu JDT bawa Piala – Mohd <b>Amirulhadi Zainal</b> | Johor <b>...</b>

Posted: 02 Jan 2014 01:23 AM PST

"Keputusan itu beri perangsang untuk beraksi pada tahap tertinggi'

"FAM dah ambil tindakan dan saya akui amat lega. Keputusan FAM itu memberi perangsang kepada saya untuk beraksi pada tahap tertinggi bersama JDT.Saya yakin JDT yang dibarisi dengan pemain berkualiti mampu beri saingan sengit pada saingan Liga Super yang bermula 18 Januari ini dan saya akan berusaha bersungguh-sungguh untuk membantu skuad itu membawa pulang satu piala pada saingan Liga Malaysia (Liga M) musim baru ini.Memang ada perbezaan dari segi taktikal tetapi saya tidak menghadapi masalah untuk menjiwai corak latihan yang diterapkan oleh jurulatih.Persefahaman antara pemain juga tidak menimbulkan kesukaran. Saya tidak kekok kerana pernah beraksi bersama Safiq Rahim, Mahali Jasuli, Mohd Amri Yahyah dan Norshahrul Idlan Talaha ketika bersama skuad kebangsaan.Ia membentuk kombinasi dan persefahaman yang mantap bagi mengharungi kempen Liga M nanti"
~YOL~

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Amirul Hadi Zainal

Copyright 2010 All Rights Reserved